مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-17اجتماعي

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی حوزه های امتحانی


عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور گفت: گزارش هایی را دریافت کردیم که نشان می دهد پروتکل های بهداشتی از قبیل فاصله گذاری در محوطه، - خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: امتحانات دانش آموزان از امروز 27 اردیبهشت آغاز شد البته با تصویب شورای عالی آموزش و پرورش و مجوز ستاد کرونا، برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم حضوری اعلام شد.

امروز امتحانات نهایی با امتحان تعلیمات دینی 3 برای 2 گروه علوم تجربی و علوم ریاضی و معارف اسلامی گروه هنر برگزار شد اما حالا ساعاتی بعد از برگزاری امتحانات، تصاویر و فیلم هایی منتشر شده است که حاکی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس در زمان امتحانات است که فیلم ها در خبرگزاری فارس موجود است.

 علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس اظهار کرد: چندین روز است که تعدادی از دانش آموزان و خانواده های آنها با روابط عمومی دیده بان شفافیت و عدالت کشور تماس می گیرند و درخواست خودشان را مبنی بر غیرحضوری بودن امتحانات به دلیل شیوع ویروس کرونا بیان می کنند.

وی با بیان اینکه امروز اولین امتحان نهایی برگزار شد، گفت: گزارش هایی را دریافت کردیم که نشان می دهد پروتکل های بهداشتی از قبیل فاصله گذاری در محوطه در برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی حوزه های امتحانی

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی حوزه های امتحانی