مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-17حوادث

سرقت های خرد در خراسان جنوبی 51 درصد افزایش یافت


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند بزرگ سرقت و کشف اموال مسروقه خبر داد و گفت: از ابتدای سال 51 درصد وقوع سرقت های خرد افزایش داشته که با تلاش کارکنان جان برکف نیروی انتظامی بیش از 65 درصد سرقت ها کشف شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند بزرگ سرقت و کشف اموال مسروقه خبر داد و گفت: از ابتدای سال 51 درصد وقوع سرقت های خرد افزایش داشته که با تلاش کارکنان جان برکف نیروی انتظامی بیش از 65 درصد سرقت ها کشف شده است.

سردار ناصر فرشید، امروز دوشنبه 27 اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز خرسندیم که همکاران ما در پلیس آگاهی و با همکاری کلانتری های شهر و حمایت مراجع قضایی چند سارق را دستگیر و به شیوه های آنان دسترسی یافتند و اموال سرقت شده را به مال باختگان برگردانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این باند سرقت، سارقان جاهای خالی و انباری منازلی را که از لحاظ حفاظت فیزیکی ضعیف است شناسایی و در ماه مبارک رمضان با سوءاستفاده از عدم حضور شهروندان، اموال آنان را به سرقت می بردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: همکاران ما با یک سرنخ تا انتها کار را پیگیری می کنند و امروز شاهد دستگیری این باند بزرگ سرقت در استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت های خرد در خراسان جنوبی 51 درصد افزایش یافت

سرقت های خرد در خراسان جنوبی 51 درصد افزایش یافت