مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-17اقتصادي

اتمام کریدور غرب کشور در آذربایجان غربی تا یکسال آینده


تمام محورهای استان آذربایجان غربی در کریدور غرب تکمیل و تقریبا تمام شده است که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم 50 کیلومتر باقی مانده را در عرض یکسال تکمیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، خیرالله خادمی در آیین افتتاح 103 کیلومتر از کریدور شمالغرب کشور، اظهار داشت: 103 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی به ارزش ریالی 8900 میلیارد مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طول این کریدور در استان آذربایجان غربی بیش 300 کیلومتر هست که حدود 50 کیلومتر از این کریدور در این استان در دست اجرا است.

خادمی تصریح کرد: تمام محورهای استان آذربایجان غربی در کریدور غرب تکمیل و تقریبا تمام شده است و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم 50 کیلومتر باقی مانده را در عرض یکسال تکمیل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: کریدور غرب کشور، مرز بازرگان را به بندر امام متصل می کند که ایجاد شبکه ترانزیتی امن در غرب کشور یکی از اهداف این پروژه است.

وی یادآور شد: کریدور غرب کشور حدود 1470 کیلومتر است که تقریبا تمام پروژه های این طرح  تکمیل شده است.

خادمی گفت: استان آذربایجان غربی ظرفیت های قابل توجهی دارد و این پروژه ها می توانند سبب رونق شبکه ترانزیتی در غرب کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام کریدور غرب کشور در آذربایجان غربی تا یکسال آینده

اتمام کریدور غرب کشور در آذربایجان غربی تا یکسال آینده