مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-17سياسي

رادیو «گفت وگو» در دعوت از قطب های مختلف اندیشه ای موفق بوده است؟


رضا کوچک زاده مدیر رادیو گفت وگو از میزبانی این شبکه در دعوت از قطب های مختلف کشور و فراهم کردن بستری برای همدلی اقشار مختلف سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا کوچک زاده تهمتن مدیر رادیو گفت و گو در سالروز تاسیس این شبکه رادیویی در 27 اردیبهشت که پانزدهمین سالگرد این شبکه است، بیان کرد: کارآمدی رادیو گفت وگو رابطه نزدیکی با رضایت جامعه مخاطب دارد.

با توجه به اینکه نقش گفت وگو از دیرباز در فرهنگ ایرانی و اسلامی گران بهاست و جامعه کنونی ما نیز همواره این امر ضرور را طلب می کند، قطعاً اهمیت رویکرد کنونی ما در آینده مخاطبان بسیار بیشتری خواهد داشت.

وی درباره اینکه چقدر در رویکردهای مورد نظر در برقراری گفتگو موفق بوده اند، بیان کرد: قضاوت در خصوص توفیق یا عدم توفیق و یا توفیق نسبی در این خصوص با جامعه مخاطبان این شبکه است اما همکاران همه تلاش خود را در راستای انجام ماموریت های این شبکه معطوف داشتند و دارند.

از جمله اهداف اصلی رادیو گفت وگو تسهیل گفت وگو میان اقشار نخبه و جامعه فرهیختگانی کشور در مبادی مختلف برای رسیدن به یک وحدت رویه در جهت کاهش دادن پراکندگی های موجود و کم کردن از حجم مشکلات اندیشه ای در کشور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو «گفت وگو» در دعوت از قطب های مختلف اندیشه ای موفق بوده است؟

رادیو «گفت وگو» در دعوت از قطب های مختلف اندیشه ای موفق بوده است؟