مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-17اقتصادي

ارسال نفت خام از گوره به جاسک طی روزهای آینده آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت نفت، تورج دهقانی در بازدید و بررسی وضع ساخت طرح راهبردی گوره - جاسک گفت: برای راه اندازی فاز نخست این طرح راهبردی در تلاش هستیم و تلمبه خانه شماره 2، - مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از آغاز ارسال روزانه 300 هزار بشکه نفت خام از گوره به جاسک در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از وزارت نفت، تورج دهقانی در بازدید و بررسی وضع ساخت طرح راهبردی گوره - جاسک گفت: برای راه اندازی فاز نخست این طرح راهبردی در تلاش هستیم و تلمبه خانه شماره 2، به عنوان قلب تپنده فاز نخست طرح در چند روز آینده تکمیل و راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه اتصال خط لوله در مبدا به مخازن گناوه انجام شده است، تصریح کرد: در روزهای آینده، تزریق نفت انجام و از طریق تلمبه خانه شماره 2 به گستره های بعدی انتقال داده می شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت با اشاره به پیشرفت 90 درصدی تلمبه خانه شماره 2 و تأکید بر پایان همه فعالیت های مربوط به راه اندازی ایمن، ادامه داد: هم اکنون ارسال روزانه 300 تا 330 هزار بشکه نفت خام ازسوی چهار دستگاه الکتروپمپ این تلمبه خانه میسر شده است.

دهقانی افزود: رکورد زمانی پایان این طرح در نوع خود بی نظیر است، به طوری که اگر آخرین وضع این طرح را در اردیبهشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال نفت خام از گوره به جاسک طی روزهای آینده آغاز می شود

ارسال نفت خام از گوره به جاسک طی روزهای آینده آغاز می شود