مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-17اقتصادي

درهای مرکز رشد فناوری اطلاعات علوم پزشکی شیراز بر روی ایده های جدید باز است


رییس مرکز رشد فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: درهای مرکز رشد فناوری اطلاعات علوم پزشکی شیراز بر روی ایده های جدید باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مرکز رشد مرکزی است تحت مدیریت متخصصین حرفه ای که با ارائه خدمات حمایتی از ایجاد و توسعه حرفه های جدید توسط کارآفرینانی که در قالب واحدهای نوپای فعال در زمینه های مختلف فناوری تشکیل شده اند و اهداف اقتصادی مبتنی بر دانش و فن دارند، پشتیبانی می کند.

  دانش و فناوری اطلاعات با سرعت قابل توجهی نسبت به سایر علوم در مسیر رشد و توسعه قرار دارد.

استفاده از این فناوری در عرصه خدمات سلامت می تواند به ارتقاء کیفیت زندگی، توزیع عادلانه خدمات و امکانات و نیز بهبود شاخص های زندگی سالم کمک نماید.

بررسی نیروی کار و شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات در کشور نشان می دهد علی رغم توانایی های تخصصی این گروه از فعالان، به علت عدم آشنایی کافی آنان با موضوعات جاری در حوزه سلامت و نیازهای آن، عملا از تمام توانایی های موجود در کشور استفاده نمی شود.

 مرکز رشد فناوری اطلاعات علوم پزشکی شیراز، با هدف حمایت از شرکت های نوپای دارای ایده های نو در زمینه فناوری اطلاعات سلامت، به عنوان اولین مرکز رشد فناوری اطلاعات علوم پزشکی کشور در آذرماه 1389 افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای مرکز رشد فناوری اطلاعات علوم پزشکی شیراز بر روی ایده های جدید باز است

درهای مرکز رشد فناوری اطلاعات علوم پزشکی شیراز بر روی ایده های جدید باز است