مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-17سياسي

یک استاد دانشگاه: در شرایط فعلی نبود شوراها از بودن آن بهتر است!


عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به مشکلات اساسی در ساختار حقوقی شوراها گفت: تا زمانی که این مشکلات مرتفع نشود، - یک استاد دانشگاه: در شرایط فعلی نبود "شوراها" از بودن آن بهتر است! ایسنا/کرمانشاه عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به مشکلات اساسی در ساختار حقوقی شوراها گفت: تا زمانی که این مشکلات مرتفع نشود، نبودن شوراها از بودن آن بهتر است.

دکتر قدرت احمدیان در نشست مجازی آسیب شناسی عملکرد شورای شهر کرمانشاه که امروز (27 اردیبهشت) توسط معاونت اجتماعی فرهنگی دانشگاه رازی با حضور تنی چند از اعضای هیات علمی این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به عملکرد ضعیف شورای شهر کرمانشاه گفت: شورای شهر ضعیف از دل جامعه ضعیف بیرون می آید و وقتی جامعه ای مطالبه گر نبوده و ضعیف باشد، طبیعتا شورای شهر بیرون آمده از آن هم ضعیف خواهد بود.

وی افزود: البته این مسئله نباید ما را از مشکلات ساختارهای حقوقی شوراهای شهر غافل کند و درست نیست که ریشه تمام مشکلات را به گردن جامعه بیندازیم.

احمدیان به برخی عوامل موثر بر ضعف عملکرد شوراها اشاره کرد و افزود: اولین عامل وجود نظام سیاسی متمرکز در کشور است، یعنی تمام تصمیم گیری ها در مرکز کشور گرفته می شود و حال در این شرایط، ساختاری به نام شورا شکل گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک استاد دانشگاه: در شرایط فعلی نبود شوراها از بودن آن بهتر است!

یک استاد دانشگاه: در شرایط فعلی نبود شوراها از بودن آن بهتر است!