مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-17سياسي

بازدید میدانی مسؤولان کشوری موجب شناسایی بهتر نقاط ضعف و قوت می شود


فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم با اشاره به سفرهای استانی مسؤولان سپاه به ویژه متصدیان قرارگاه محرومیت زدایی گفت: حضور مسؤولین در استان ها و بازدید میدانی موجب بررسی نقاط ضعف و قدرت می شود و برکات زیادی به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار سید محمد تقی شاهچراغی امروز در حاشیه آیین امضا تفاهمنامه خدمت رسانی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و سازمان بسیج اصناف کشور در روستای باغ نو دهستان قمرود در گفتگو با خبرنگاران در قم با اشاره به انتظارات مردم استان گفت: انتظاری که مردم از قم دارند زندگی خوب و آرام در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است که متاسفانه به دلیل برخی کوتاهی ها از جمله شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین شیوع ویروس کرونا پاسخ به این خواسته مردم با دشواری روبه رو است و وضعیت مناسبی به ویژه در بخش ها وجود ندارد.

 وی در ادامه گفت: با توجه به نزدیکی قم با تهران به عنوان پایتخت کشور انتظار می رود بخشی از این نیازها پاسخ داده شود تا شان و کرامت مردم این استان حفظ شود.

شاهچراغی با اشاره به تفاهم نامه امضا شده ادامه داد: امیدوارم دست کم در دهستان قمرود به صورت اختصاصی در برنامه سال 1400 جدول مناسبی تنظیم شود تا در بهسازی و بازسازی ساختمان ها در پایان امسال شاهد خروجی مناسبی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی مسؤولان کشوری موجب شناسایی بهتر نقاط ضعف و قوت می شود

بازدید میدانی مسؤولان کشوری موجب شناسایی بهتر نقاط ضعف و قوت می شود