مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-17سياسي

محرومیت زدایی و خدمت رسانی سرلوحه ماموریت های سپاه است


دبیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: اگرچه ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حفظ امنیت پایدار در کشور است ولی سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی بحث محرومیت زدایی و مردم داری را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید ضیاالدین حزنی ظهر امروز در حاشیه آیین امضای تفاهمنامه خدمت رسانی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و سازمان بسیج اصناف در روستای باغ نو دهستان قمرود در گفت و گو با خبرنگاران در قم گفت: ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حفظ امنیت پایدار در کشور است و سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی بحث محرومیت زدایی و مردم داری را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

وی افزود: در حاشیه شهرهای استان های محروم و در محلات کم برخوردار و نقاط مرزی حساس، کارهای خوبی تا به امروز توسط همه رده ها و به ویژه قرارگاه های سپاه، سپاه های استانی و همه سازمان های تحت امر سپاه انجام شده است.

دبیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه ادامه داد: امروز ما شاهد یک اتفاق خوب از بسیج اصناف کشور و بسیج اصناف سپاه استان قم در حاشیه شهر و در یک دهستان هستیم و همچنان باید کارهایی که امیدواری را در مردم روستا ایجاد می کند در سطح کشور و مناطق محروم انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی و خدمت رسانی سرلوحه ماموریت های سپاه است

محرومیت زدایی و خدمت رسانی سرلوحه ماموریت های سپاه است