مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-17سياسي

ساماندهی گروه های تخصصی آموزشی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی


با هدف استانداردسازی، ارتقاء و گسترش دوره ها و متون تخصصی، گروه های تخصصی آموزشی معاونت آموزش و کارآفرینی ساماندهی شدند.

- با هدف استانداردسازی، ارتقاء و گسترش دوره ها و متون تخصصی، گروه های تخصصی آموزشی معاونت آموزش و کارآفرینی ساماندهی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد عبدی پور، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی با اعلام این خبر گفت: گروه های تخصصی آموزشی دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزشی از ارکان اصلی توسعه دوره ها و متون آموزشی بوده و نقش بسیار مهمی در روند توسعه کمی و کیفی فعالیت های آموزشی ایفا می کنند.

عبدی پور با بیان اینکه امور مربوط به بررسی، ارزیابی تصویب و صدور مجوز دوره های آموزشی در قالب 9 گروه تخصصی آموزش شامل علوم پزشکی، فنی مهندسی، زبان های خارجی، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، علوم پایه، علوم انسانی، اشتغال و کارآفرینی، علوم کامپیوتر و یادگیری الکترونیکی و فرهنگ و هنر صورت می گیرد، افزود: وظیفه هدایت، ارزیابی و گسترش دوره های آموزش عمومی و تخصصی معاونت آموزشی و کارآفرینی به عهده این گروه هاست.

وی ادامه داد: سعی شده است در ترکیب گروه های تخصصی از توان تخصصی معاونان و مدیران آموزشی واحدهای استانی، سازمان ها، پژوهشکده ها و پژوهشگاه ها استفاده شود و به همین منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی گروه های تخصصی آموزشی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی

ساماندهی گروه های تخصصی آموزشی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی