مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-17پزشكي

کاهش بستری و فوتی سالمندان زنجانی در پیک چهارم کرونا


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در پیک چهارم بیماری کرونا نسبت به پیک سوم، شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری و بستری سالمندان زنجانی بودیم.

- ایسنا/زنجان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در پیک چهارم بیماری کرونا نسبت به پیک سوم، شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری و بستری سالمندان زنجانی بودیم.

محمدرضا صایینی ظهر امروز (27 اردیبهشت ماه) در جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با برگزاری حضوری امتحانات پایه 9 و 12، اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته شرایط و امکانات برگزاری حضوری امتحانات نهایی در استان زنجان ارتقا پیدا کرده و برای برگزاری مطلوب امتحانات، تلاش زیادی انجام شده و آموزش وپرورش استان از فضا و امکانات خوبی استفاده کرده است.

وی با اشاره به آغاز دعوت به واکسیناسیون افراد بالای 75 سال در استان زنجان، افزود: امروز محموله جدید واکسن کرونا برای توزیع در اختیار استان زنجان قرار خواهد گرفت.

این مسئول در رابطه با بیماریابی هوشمند، تصریح کرد: بیماریابی هوشمند برای افراد دارای بیماری زمینه ای و سالمندان توسط بسیج و سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان انجام شد و این خانواده ها رصد و در صورت داشتن علائم بیماری سریعاً برای پیشگیری از ابتلای سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بستری و فوتی سالمندان زنجانی در پیک چهارم کرونا

کاهش بستری و فوتی سالمندان زنجانی در پیک چهارم کرونا