مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-17سياسي

برگزاری 86 برنامه برای سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در گیلان


رییس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به پیش بینی 86 ویژه برنامه برای ایام ارتحال امام خمینی در استان، گفت: مراسم استانی 13 خرداد برگزار می شود.

- ، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر دوشنبه در نشست بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با بیان اینکه امام راحل دست قدرت الهی بود، گفت: امام خمینی (ره) با قیام علیه رژیم فاسد و فاسق پهلوی و مبارزه با استکبار جهانی، بزرگترین، بی نظیرترین، مکتبی ترین، مردمی ترین و ماندگارترین انقلاب تاریخ معاصر جهان را رقم زد.

وی شخصیت دینی و انقلابی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با همه رهبران و حکمرانان بزرگ جهان متمایز دانست و اظهار کرد: امام خمینی (ره) بر قلب های مردم جهان حکومت کرد و به امید اول مستضعفان دنیا برای رهایی از چنگال استعمار و استکبار جهانی تبدیل شد.

حجت الاسلام اشجری، معمار کبیر انقلاب اسلامی را اسوه کامل و الگوی جامع یک رهبر اسلامی توصیف کرد و افزود: همه عمر گران بهای امام خمینی (ره) وقف ترویج دین مبین اسلام و اهتزاز پرچم قرآن در جهان شد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی را به عنوان تنها راه نجات بشریت از دست ابرقدرت های شرقی و غربی معرفی کرد و ادامه داد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با پشتوانه مستضعفان جهان در برابر شیطان بزرگ آمریکای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 86 برنامه برای سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در گیلان

برگزاری 86 برنامه برای سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در گیلان