مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-17پزشكي

مطالعات علوم پزشکی کرمانشاه در یزد تکذیب شد/آموزش و پرورش هم پاسخی نداد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خبر منتشر شده از قول دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در فضای مجازی را نادرست دانست و گفت: استان یزد کمترین میزان استعمال دخانیات در کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، چندی پیش خبری با عنوان یزد در بین استان های با بیشترین دانش آموز دخترسیگاری در فضای مجازی منتشر شده که معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس این خبر را تکذیب کرد.

دکتر محمدرضا دهقانی در این خصوص به خبرنگار فارس در یزد، با بیان این که استان یزد کمترین میزان استعمال دخانیات در کشور را دارد، اظهار کرد: مبنای مطالعاتی این ادعا نامشخص بوده و به هیچ عنوان مورد تأیید و استناد قرار نگرفته است.

وی افزود: نمی دانیم این مطاعات بر چه مبنایی تهیه و تنظیم شده و یا این که چه کسانی با چه هدفی چنین ادعای غیرکارشناسی را مطرح کردند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: وزارت بهداشت تنها مرجع مستند برای بیان و انتشار پژوهش های میدانی است که باید مورد استناد شهروندان قرار گیرد.

از آموزش و پرورش صدایی در نیامد حسین ملانوری، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد هم در این باره، اظهار کرد: به نظر می رسد پیش از هرپاسخی باید منبع رسمی این ادعا مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات علوم پزشکی کرمانشاه در یزد تکذیب شد/آموزش و پرورش هم پاسخی نداد

مطالعات علوم پزشکی کرمانشاه در یزد تکذیب شد/آموزش و پرورش هم پاسخی نداد