مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-17سياسي

لیز چنی: جلوی ترامپ گرفته نشود حمله به کنگره باز هم می تواند اتقاق بیفتد


لیز چنی، قانونگذار جمهوریخواه منتقد دونالد ترامپ که اخیرا از رده رهبری جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان آمریکا به سبب انتقاداتش از رییس جمهور سابق کنار گذاشته شد از همکاران جمهوریخواهش به خاطر کم اهمیت شمردن اغتشاش ششم ژانویه در کنگره و چشم پوشی کردن .

- لیز چنی، قانونگذار جمهوریخواه منتقد دونالد ترامپ که اخیرا از رده رهبری جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان آمریکا به سبب انتقاداتش از رییس جمهور سابق کنار گذاشته شد از همکاران جمهوریخواهش به خاطر کم اهمیت شمردن اغتشاش ششم ژانویه در کنگره و چشم پوشی کردن از دروغهای ترامپ درباره تقلب در انتخابات 2020 انتقاد و تاکید کرد که آنها در روند تضعیف "دموکراسی" همدست هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، لیز چنی، نماینده جمهوریخواه ایالت وایومینگ در مصاحبه های تلویزیونی گفت، بی تردید یک حمله همچون حمله ششم ژانویه به کنگره آمریکا ممکن است در صورتی که جلوی ادعاهای دونالد ترامپ گرفته نشود دوباره اتفاق بیفتد.

چنی تاکید کرد: من فکر می کنم که این روند خطرناک است.

من فکر می کنم ما باید تصدیق کنیم که چطور زمام امور ممکن است از دست ما خارج شود.

ما باید تصدیق کنیم چه اتفاق ناگواری برای ملت است که یک رییس جمهور سابقی که به شکستش در انتخابات اذعان نکرده، همچنان از این صحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیز چنی: جلوی ترامپ گرفته نشود حمله به کنگره باز هم می تواند اتقاق بیفتد

لیز چنی: جلوی ترامپ گرفته نشود حمله به کنگره باز هم می تواند اتقاق بیفتد