مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-17دانش

مدرسان منتخب دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند


در جشنواره انتخاب مدرسان برتر سال 1400، پنج نفر از مدرسان منتخب دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری در سطح استانی با حضور جمعی از مسئولان تجلیل شدند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری در جشنواره انتخاب مدرسان برتر سال 1400، پنج نفر از مدرسان منتخب دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری در سطح استانی با حضور جمعی از مسئولان تجلیل شدند.

بهروز شایق 27 اردیبهشت ماه در مراسم تجلیل از مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه علمی کاربردی همگام با علم روز، صنعت، پیشرفت و تکنولوژی حرکت می کند و آموزش هایی که ارائه می دهد، کاملا به روز و کابردی است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری افزود: بسیاری از فارغ التحصیلان این دانشگاه، توانسته اند در رشته شغلی خود یا با راه اندازی کسب و کار کوچک یا فعالیت های مختلف پیشرفت کنند و جایگاه خود را پیدا کرده اند.

شایق بیان کرد: قرار بود تا پایان سال 1400 با پایان یافتن برنامه پنج ساله ششم توسعه، 30 درصد شاغلان به تحصیل بخش آموزش عالی در آموزش های مهارتی مشغول به تحصیل شوند که این امر تحقق نیافت و در سطح کشور کمتر از نیمی از آن محقق شد، گرچه سهم دانشگاه علمی کاربردی از فنی و حرفه ای کمتر دیده شده بود که این امر به حمایت کمتر از این دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسان منتخب دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

مدرسان منتخب دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند