مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-17ورزشي

اردوهای ملی بعد از مسابقات به حال خود رها می شوند


مدافع میانی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: همیشه اردوهای ملی نزدیک به مسابقات برگزار و بعد از مسابقات تیم ملی به حال خود رها می شوند و جریان خارج شدن نام ایران از لیست رنکینگ فیفا مسئله تازه و جدیدی نیست و قبلا هم تکرار شده بود.

- ایسنا/اصفهان مدافع میانی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: همیشه اردوهای ملی نزدیک به مسابقات برگزار و بعد از مسابقات تیم ملی به حال خود رها می شوند و جریان خارج شدن نام ایران از لیست رنکینگ فیفا مسئله تازه و جدیدی نیست و قبلا هم تکرار شده بود.

فاطمه عادلی در گفت و گو با ایسنا، درباره اولین اردوی تیم ملی فوتبال بانوان پس از وقفه ای دو ساله، اظهار کرد: دقیقا بعد از دو سال، اردوی تیم ملی دوباره با کادر بسیار خوب و قوی تشکیل شده و هم اکنون تمرینات بسیار خوبی را سپری می کنیم.

وی درباره وضعیت اردو، گفت: حدود 60 نفر با نظر کادر فنی جدید تیم ملی بزرگسالان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که در هر اردو بیشتر از 30 نفر نمی توانند حضور داشته باشند و به تدریج نفرات کم خواهند شد تا آماده دو بازی دوستانه در نیمه خردادماه با بلاروس در این کشور شویم.

بازیکن سپاهانی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ادامه داد: به دلیل شرایط ویروس کرونا در بدو ورود به اردوی تیم ملی تست دادیم و تا زمان جواب تست در قرنطینه بودیم که خوشبختانه در این اردو ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای ملی بعد از مسابقات به حال خود رها می شوند

اردوهای ملی بعد از مسابقات به حال خود رها می شوند