مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-17پزشكي

نفرات برتر جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی شد


صاحبان ایده های برتر و دانشجویان برگزیده‎ ی دوازدهمین المپیاد دانشجویی در هفتمین جشنواره دانشجویی آموزشی شهید مطهری معرفی شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی صاحبان ایده های برتر و دانشجویان برگزیده‎ ی دوازدهمین المپیاد دانشجویی در هفتمین جشنواره دانشجویی آموزشی شهید مطهری معرفی شدند.

دبیر دانشجویی جشنواره آموزشی شهید مطهری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به هدف برگزاری جشنواره آموزشی شهید مطهری، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، تحول در کیفیت خدمات آموزشی، بهبود و ارتقای سیستم آموزشی و بروز بودن است.

ناصر طالبی افزود: این جشنواره با هدف اینکه دانشجویان نقشی در سیستم آموزشی ایفا کنند و عملکردمان بهبود یابد، برگزار می شود.

وی یادآور شد: تاکنون بالغ بر 60 وبینار دو ساعته در بخش دانشجویی و نزدیک به سه کارگاه علمی در این مدت برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی تنها در راستای استفاده از دانشجویان برای ارتقای آموزشی نبوده است، بلکه با ظرفیت سازی برای جشنواره های سال های آتی توانسته ایم، دانشجویان را آماده سازی کنیم.

دبیر دانشجویی جشنواره آموزشی شهید مطهری با بیان این که از 145 ایده ی ارسالی به جشنواره شهید مطهری، 15 ایده ی برتر توسط داوران انتخاب و از دانشجویان برتر تجلیل و تقدیر شد، گفت: دانشجویان از تمامی دانشگاه ها و در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی شد

نفرات برتر جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی شد