مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-17سياسي

لزوم ورود میدانی به طرح شهید قاسم سلیمانی در زنجان


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: نیازمند تلاش مجدانه و تحقق هرچه بیشتر میدانی طرح شهید قاسم سلیمانی توسط دستگاه های ذی ربط در استان زنجان هستیم.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: نیازمند تلاش مجدانه و تحقق هرچه بیشتر میدانی طرح شهید قاسم سلیمانی توسط دستگاه های ذی ربط در استان زنجان هستیم.

خدابخش مرادی نافچی ظهر امروز (27 اردیبهشت ماه) در جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه در قرارگاه عملیاتی کرونا به دنبال رصد دقیق وضعیت سالمندان زنجانی هستیم، اظهار کرد: زنجان جزو استان های پیشرو کشور در امر بیماریابی هوشمند بوده و همچنان قرارگاه سردار سلیمانی و بسیج سپاه، جمعیت هلال احمر، فرمانداران و مراکز بهداشت و درمان، مداخله بموقع و جدی را انجام دهند.

وی در رابطه با محورهای اصلی حوزه ساماندهی امور سالمندان، افزود: حفظ سلامت سالمندان، پیشگیری از ابتلای آنان به کرونا، ایجاد حساسیت و آگاهی بخشی لازم به جامعه و خانواده در حوزه حفاظت و صیانت از سلامت و جان سالمندان استان و ارائه خدمات غیرحضوری در حوزه های مختلف به سالمندان توسط دستگاه های اجرایی به معنای عام و خانواده ها، از جمله محورهای اصلی در حوزه ساماندهی امور سالمندان بوده که باید عملیاتی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود میدانی به طرح شهید قاسم سلیمانی در زنجان

لزوم ورود میدانی به طرح شهید قاسم سلیمانی در زنجان