مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-17بين الملل

بازداشت 2 سرکرده برجسته داعش و انحلال یک گروهک تروریستی در عراق


مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد، دو تن از مسوولان برجسته داعش از جمله مسوول به اسارت گرفتن ایزدی ها در جریان عملیات غرب نینوا بازداشت شدند.

- مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد، دو تن از مسوولان برجسته داعش از جمله مسوول به اسارت گرفتن ایزدی ها در جریان عملیات غرب نینوا بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، این مرکز در بیانیه ای اعلام کرد، پس از دریافت اطلاعاتی درباره تلاش بقایای داعش برای عبور از مرزهای سوریه به خاک عراق، وزارت دفاع عراق ضمن هماهنگی با بخش اطلاعات فرماندهی عملیات در غرب استان نینوا این نیروهای داعشی را تحت پیگرد قرار داد.

در ادامه این بیانیه آمده است که وزارت دفاع با انجام عملیاتی دو تن از تروریست های بارز را پس از نفوذ از مرزها در غرب نینوا دستگیر کرد.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد، یکی از این بازداشتی ها مسوول بمب گذاری در شهرستان البعاج و دیگری مسوول نیروهای تهاجمی است.

وی رهبری عملیات یورش به مرکز پلیس المومی را در غرب نینوا برعهده داشت و در عملیات به اسارت درآوردن ایزدی ها نیز شرکت داشت.

همچنین نیروهای امنیتی از شناسایی و انحلال یک گروهک تروریستی که مسئول بمب گذاری در استان دیالی بود و دستگیری اعضای آن خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 سرکرده برجسته داعش و انحلال یک گروهک تروریستی در عراق

بازداشت 2 سرکرده برجسته داعش و انحلال یک گروهک تروریستی در عراق