مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-17اقتصادي

حمایت بانک ملی ایران از تولید واکسن کرونا


بانک ملی ایران در عمل به مسئولیت اجتماعی در راستای ساخت واکسن ویروس کرونا در کشور با سرمایه گذاری، تخصیص اعتبارات و ارائه تسهیلات مورد نیاز به شرکت های دانش بنیان در حوزه بهداشت و درمان و سلامت محور و شتاب دهنده ها و مراکز رشد زیست بوم فناوری در تحقیقات .

- بانک ملی ایران در عمل به مسئولیت اجتماعی در راستای ساخت واکسن ویروس کرونا در کشور با سرمایه گذاری، تخصیص اعتبارات و ارائه تسهیلات مورد نیاز به شرکت های دانش بنیان در حوزه بهداشت و درمان و سلامت محور و شتاب دهنده ها و مراکز رشد زیست بوم فناوری در تحقیقات اولیه و توسعه زیرساخت های لازم برای تولید پایدار واکسن کووید 19 آنها را حمایت و کمک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، پس از شیوع ویروس کرونا تلاش برای مطالعات تحقیقاتی و اقدامات اولیه برای ساخت واکسن این بیماری به عنوان راه حلی پایدار در بسیاری از کشورها از جمله ایران آغاز شد که وجود هزینه های تحقیقاتی و تولید ویال های آن موانعی برای ساخت واکسن کووید 19 ایجاد کرده است.

براین اساس همکاری ها، اقدامات و گام های حمایتی بانک ملی ایران از صنعت داروسازی کشور برای ساخت و تولید واکسن کرونا موجب افزایش ظرفیت های تولید بومی این واکسن در داخل و تبدیل ایران به قطب تولید واکسن کرونا در دنیا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بانک ملی ایران از تولید واکسن کرونا

حمایت بانک ملی ایران از تولید واکسن کرونا