مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-17اقتصادي

عملکرد مطلوب صنعت گاز در حوزه بین الملل


مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه عملکرد صنعت گاز در حوزه بین الملل مطلوب بوده است، تأکید کرد که این مجموعه باید در حوزه داخلی هم به عنوان شرکتی پیشرو مطرح شود.

- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه عملکرد صنعت گاز در حوزه بین الملل مطلوب بوده است، تأکید کرد که این مجموعه باید در حوزه داخلی هم به عنوان شرکتی پیشرو مطرح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن منتظرتربتی امروز در بیست وششمین نشست رؤسای روابط عمومی صنعت گاز اظهار کرد: عملکرد شرکت ملی گاز میان شرکت های دولتی زبانزد است، اما عمده ارکان جامعه از این موضوع بی خبر ماندند که بخشی از آن به دلیل احتیاط از جانب خودمان برای انتشار اخبار بوده است.

وی افزود: پارسال از مجموع چهار شرکت تابع وزارت نفت (شرکت ملی نفت، شرکت صنایع پتروشیمی و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی) تنها شرکت ملی گاز تحریم نشد که یکی از دلایل آن احتیاط در انتشار بعضی اخبار بوده است که البته این احتیاط نباید بیش از اندازه باشد.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: به هر حال شرکت ملی گاز ایران در بخش های بین المللی خود را حفظ کرده استف اما در بخش های داخلی باید به عنوان شرکتی پیشرو و خدمتگزار مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مطلوب صنعت گاز در حوزه بین الملل

عملکرد مطلوب صنعت گاز در حوزه بین الملل