مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-17سياسي

پشتیبانی از ایجاد مجموعه های گردشگری کشاورزی در اردبیل


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مانع زدایی و پشتیبانی از ایجاد مجموعه های گردشگری کشاورزی با توجه به ظرفیت های استان در این حوزه با جدیت پیگیری می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مانع زدایی و پشتیبانی از ایجاد مجموعه های گردشگری کشاورزی با توجه به ظرفیت های استان در این حوزه با جدیت پیگیری می شود.

نادر فلاحی در جلسه بررسی عملکرد و فعالیت های معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اهمیت گردشگری کشاورزی، در راستای ترویج و ایجاد مجموعه های گردشگری کشاورزی مانع زدایی و پشتیبانی های لازم باید انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به ضرورت ایجاد بوم گردی ها در سطح استان گفت: سبک مسافران امروزی به سمت بوم گردی ها و زندگی عشایری و روستایی و تجربه زندگی با آن ها سوق یافته که اردبیل می تواند با دارا بودن کثرت فرهنگی از شمال تا جنوب استان، قطبی در سطح کشور و منطقه در این زمینه باشد.

وی غربال دفاتر گردشگری، گردشگری دیجیتال، ارائه برنامه های جدید برای گردشگری و طرح های نو را از اصلی ترین اهداف معاونت گردشگری قلمداد کرد و افزود: باید در این زمینه تلاش همه جانبه ای انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی از ایجاد مجموعه های گردشگری کشاورزی در اردبیل

پشتیبانی از ایجاد مجموعه های گردشگری کشاورزی در اردبیل