مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-17سياسي

اولین دوره طرح ولایت استادی برگزار می شود


سازمان بسیج اساتید کشور، اولین دوره طرح ولایت استادی را با همکاری و استفاده از ظرفیت مؤسسه حضرت امام خمینی (ره) برگزار می کند.

- ، دکتر سید محمود هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور با حضرت آیت الله رجبی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) دیدار کرد.

در این دیدار دکتر هاشمی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور، به اولویت های برنامه این معاونت جهت اجرای طرح ولایت استادی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از مأموریت های محوله از سوی سازمان بسیج مستضعفین به نهضت استادی بسیج طرح ولایت است امیدوار هستیم بتوانیم اولین دوره طرح ولایت را با همکاری و استفاده از ظرفیت مؤسسه حضرت امام خمینی (ره) برگزار نماییم.

در ادامه حضرت آیت الله رجبی گفت: با توجه به تأثیر زیاد افکار و عقاید اساتید بر دانشجویان خود، اجرای طرح ولایت استادی بسیار ارزشمند و با اهمیت است اگر اساتید از عمق جان معتقد به مبانی اسلام و انقلاب نباشند، تدریس متون آموزشی متقن هم نتیجه مطلوب را در پی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه فراوان فرهنگی به مبانی دینی و اسلام (مخصوصاً در فضای مجازی)، سرمایه گذاری در زمینه تربیت اساتیدی معتقد و انقلابی، جهت تربیت نسل آینده طراز انقلاب اسلامی جوانان، ضرورت دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره طرح ولایت استادی برگزار می شود

اولین دوره طرح ولایت استادی برگزار می شود