مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-17سياسي

تجمع حوزویان در مدرسه فیضیه در محکومت جنایات اسراییل و حادثه تروریسی افغانستان


همایش بزرگ و با شکوه حوزویان در «حمایت از نهضت مقاومت و محکومیت جنایات استکبار در فلسطین و افغانستان» در مدرسه فیضیه قم با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

- ایسنا/قم همایش بزرگ و با شکوه حوزویان در حمایت از نهضت مقاومت و محکومیت جنایات استکبار در فلسطین و افغانستان در مدرسه فیضیه قم با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

همایش بزرگ و با شکوه حوزویان در حمایت از نهضت مقاومت و محکومیت جنایات استکبار در فلسطین و افغانستان در مدرسه فیضیه قم با راعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

در این همایش که از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد علما، شخصیت های حوزوی، مدیران مرکز مدیریت حوزه، اعضای جامعه مدسین، اعضای شورای عالی حوزه، اساتید، عموم طلاب و مردم ولایتمدار قم حضور پیدا کردند.

در این همایش پس از شعر خوانی و سر دادن شعار های نظیر مرگ بر اسراییل، آیت الله محسن اراکی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه، در سخنانی عنوان کرد: تجمع امروز به همه اعلام می کند که حوزه های علمیه کشور پشتیبان مظلومان عالم به خصوص مردم فلسطین و افغانستان است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: برای هر مسلمانی واجب است که به کمک مردم فلسطین، مجاهدان غزه و همه کسانی که در محور محقاومت فعالیت می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع حوزویان در مدرسه فیضیه در محکومت جنایات اسراییل و حادثه تروریسی افغانستان

تجمع حوزویان در مدرسه فیضیه در محکومت جنایات اسراییل و حادثه تروریسی افغانستان