مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-17سياسي

سهم مناسبی برای جوانان و بانوان در لیست شورای ائتلاف برای شورای شهردیده شده است


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با چگونکی انتخاب داوطلبان انتخابات شورای شهر برای لیست نهایی شورای ائتلاف گفت: برنامه ریزی های صورت گرفته که بتوانیم سهم مناسبی برای جوانان و بانوان داشته باشیم و از حضور روحانیان هم بهره ببریم.

- علی بیانی عضو شورای عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن ابراز خوشحالی از ثبت نام آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: قطعا این اقدام باعث ایجاد وحدت و انسجام در نیروهای انقلابی می شود و برای اکثیرت نیروهای انقلاب حجت تمام است که باید از ایشان حمایت کنند و همه کاندیداهای انقلابی هم باید آیت الله رییسی کمک کنند که بتوانیم جریان انقلاب را به پیروزی برسانیم.

وی ادامه داد: آیت الله رییسی سابقه مثبتی در قوه قضاییه و آستان قدس رضوی داشتند و مردم هم نسبت به کارنامه و اقدامات ایشان آگاه هستند و برنامه های خوبی هم برای اداره کشور دارند و امیدواریم با دولتی که در صورت پیروزی در انتخابات تشکیل می دهند بتوانند وضعیت مردم و کشور را از این وضعیتی که امروز داریم؛ خارج کنند.

بیانی درباره اقدامات شورای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر هم گفت: در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برنامه ریزی های متنوعی صورت گرفته که از چند ماه قبل کار شروع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم مناسبی برای جوانان و بانوان در لیست شورای ائتلاف برای شورای شهردیده شده است

سهم مناسبی برای جوانان و بانوان در لیست شورای ائتلاف برای شورای شهردیده شده است