مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-17سياسي

هم اکنون در خط مقدم «جنگ رسانه ها» قرار داریم


حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما هم اکنون در خط مقدم جنگ رسانه ها قرار داریم و نخستین جهاد ما در این برهه از زمان، ایجاد امید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نشست صمیمانه رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیش از 70 تن از مدیران روابط عمومی مؤسسات و استان های کشور به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در مجتمع شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی از همکاران روابط عمومی به عنوان مجاهدینی یادکرد که در خط مقدم میدان جنگ رسانه ها قرار دارند و گفت: این نشست به بهانه تقدیر و تشکر از فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات است تا بیشتر از مشکلات، ظرفیت ها و خواسته های فعالان این عرصه اطلاع یابیم.

وی افزود: تمام کارکنان رسانه و روابط عموی سازمان تبلیغات، مؤسسات و ادارات کل به مثابه نیروهای یک جبهه هستند و تفاوتی ندارد که چه کسی مطرح شود چراکه نتیجه باکار جمعی، حاصل می شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به کمبودهایی که در بعضی از مؤسسات و استان ها به لحاظ بودجه ای و فنی وجود دارد اظهار داشت: نیروهای روابط عمومی همواره برای سازمانی می جنگند و متحمل زحمت می شوند که در برخی مواقع، حمایت همه جانبه از روابط عمومی ها وجود ندارد اما هدف، خدمت به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اکنون در خط مقدم «جنگ رسانه ها» قرار داریم

هم اکنون در خط مقدم «جنگ رسانه ها» قرار داریم