مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-17ورزشي

تصمیم دو سرباخت سایپا و استقلال/ نه آبی ها‎ ‎ خوشبخت شدند نه کمالوند!


تیم فوتبال سایپا در دربی خودرو سازان تن به شکست داد تا جایگاهش در رده پانزدهم تثبیت شده و حالا آنها ناچارند برای بقا تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال سایپا که فصلی کابوس وار را تجربه می کند، در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر مقابل رقیب سنتی خود پیکان تن به شکست 2 بر یک داد که این دهمین شکست این تیم بود تا آنها همراه با ماشین سازی در منطقه قرمز جدول باشند.

درست یک روز بعد از بازگشت تیم استقلال از سفر عربستان و صدرنشینی این تیم در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا بود که خبر انتقال فراز کمالوند مدیر فنی این تیم به سایپا در نقش سرمربی شوک بزرگی به اردوی آبی پوشان وارد کرد و در همان هنگام هم اظهار نظرهای متفاوتی در این خصوص صورت گرفت.

بعد از بازگشت چهار تیم آسیایی به کشور، لیگ برتر با حضور آنها پیگیری شد و از آن به بعد استقلال و سایپا نیز در دو دیدار به میدان رفتند که استقلال ابتدا مقابل ذوب آهن و سپس مقابل پرسپولیس تن به شکست داد تا سبد آنها بعد از بازگشت از آسیا خالی از امتیاز باشد.

نارنجی پوشان هم با هدایت فراز کمالوند ابتدا مقابل تیم قعر جدولی ماشین سازی به تساوی 2-2 رسیدند و سپس مقابل پیکان تن به شکست 2 بر یک دادند تا نصیب آنها تنها یک امتیاز از 6 امتیاز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم دو سرباخت سایپا و استقلال/ نه آبی ها‎ ‎ خوشبخت شدند نه کمالوند!

تصمیم دو سرباخت سایپا و استقلال/ نه آبی ها‎ ‎ خوشبخت شدند نه کمالوند!