مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-17سياسي

تشکیل ستادهای مردمی آیت الله رییسی در تمامی شهرستان های گیلان


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با تأکید بر لزوم اتحاد در جبهه انقلاب گفت: ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رییسی ظرف چند روز آینده در تمامی شهرستان های استان گیلان تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده صبح امروز در نشست هماهنگی تشکیل ستادهای مردمی آیت الله رییسی که با حضور رؤسا و دبیران شهرستانی شورای ائتلاف در رشت برگزار شد اظهار کرد: ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رییسی ظرف چند روز آینده در تمامی شهرستان های استان گیلان تشکیل می شود.

وی وحدت جبهه انقلاب را عامل موفقیت در انتخابات پیش رو دانست و تأکید کرد: در هشت سال گذشته ناکارآمدی موجود در عرصه مدیریت کشور سبب شده تا معیشت مردم در سیاست بازی های برخی افراد گروگان گرفته شود؛ اما امروز حضور فردی توانمند، اثرگذار، کارآمد و مدیر همچون آیت الله رییسی می تواند نقطه پایانی بر ناکارآمدی در کشور باشد.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان بابیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد مهم ترین لازمه استقرار دولتی مردمی و کارآمد است، تصریح کرد: افرادی امروز خود را داعیه دار داشتن برنامه برای رفع مشکلات کشور می دانند که بیش از یک دهه زمام امور را در دست داشتند و مشکلات امروز حاصل شیوه مدیریت آن هاست اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستادهای مردمی آیت الله رییسی در تمامی شهرستان های گیلان

تشکیل ستادهای مردمی آیت الله رییسی در تمامی شهرستان های گیلان