مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-17سياسي

سیستم بانکی نردبان رشد باشد نه مانع توسعه


سیستم بانکی ما باید نردبانی برای رشد و توسعه و اعتلای صنعت باشد نه قاتل و مانع آن لذا مجلس باید با بازبینی و اصلاح نظام بانکی از ضرر به صنایع جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک علی میرزایی اساسی ترین فاکتور و راهکار مقابله با تحریم های اقتصادی و غلبه بر مشکلات معیشتی در جهت قدرتمند شدن اقتصاد کشور را توجه به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: باید با سرمشق قرار دادن پیام نوروزی رهبر انقلاب و شعار سال تحت عنوان تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها در جهت رفع مشکلات اقتصادی و خنثی کردن تحریم ها نقش آفرینی کنیم.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم این مهم را عملی کنیم باید چند کار اساسی را در کشور انجام بدهیم افزود: در سطح شهرستان باید کلیه دستگاه های خدمات رسان و اعضای کمیسیون کارگری، مشکلات واحد های صنعتی و همه واحد های تولیدی اعم از کشاورزی و خدماتی را بررسی و احصا کنند تا قبل از ورود این واحدها و صنایع به بحران با ارائه پیشنهادات در جهت رفع موانع، برنامه ای فراروی آنان باشد.

فرماندار ساوه از تبیین سناریوهایی برای برداشتن تحریم ها در استان خبر داد و گفت:  اگر تحریم ها برداشته شود برخی از واحد های ما دچار خسارت خواهند شد و اگر تحریم ها بماند باید راهکارهای پیش روی صنعت را بررسی کنیم که همه این موارد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم بانکی نردبان رشد باشد نه مانع توسعه

سیستم بانکی نردبان رشد باشد نه مانع توسعه