مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-17ورزشي

تجلیل از 31 ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی استان تهران


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تجلیل از 31 ورزشکار استان تهران که موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک توکیو شده اند، خبر داد و گفت: به زودی این تجلیل با حمایت استانداری تهران انجام خواهد شد.

- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تجلیل از 31 ورزشکار استان تهران که موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک توکیو شده اند، خبر داد و گفت: به زودی این تجلیل با حمایت استانداری تهران انجام خواهد شد.

نصرالله پریچهره در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به انتقاد پاکدامن ملی پوش شمشیربازی نسبت به بی توجهی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نسبت به ورزشکاران المپیکی این استان اظهار کرد: بعضی از انتقادات به جا بود و برخی دیگر شان اداره کل ورزش و جوانان را زیر سوال برده بود، البته در این زمینه دیروز جلسه ای را با معاونت قهرمانی اداره کل داشتیم و سعی کردیم موضوع تجلیل از ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شده اند را زودتر در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان این که در حال حاضر 31 ورزشکار از استان تهران موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شده اند، گفت: از بهمن ماه سال گذشته پیگیر برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان تهران بودیم، به طوری که طی نامه نگاری با استاندار تهران خواستار تامین اعتبار در این زمینه شدیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 31 ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی استان تهران

تجلیل از 31 ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی استان تهران