مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-17پزشكي

چرا کادر حوزه دامپزشکی در اولویت دریافت واکسن کرونا نیستند؟


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان از اینکه کادر حوزه دامپزشکی در اولویت دریافت واکسن قرار نگرفته اند انتقاد کرد و گفت: متاسفانه فعالیت و عملکرد حوزه دامپزشکی اصفهان در مهار ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، - ایسنا/اصفهان مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان از اینکه کادر حوزه دامپزشکی در اولویت دریافت واکسن قرار نگرفته اند انتقاد کرد و گفت: متاسفانه فعالیت و عملکرد حوزه دامپزشکی اصفهان در مهار ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، در هیاهوی کرونا گم شد.

شهرام موحدی در گفت وگو با ایسنا، با انتقاد بر اینکه کادر حوزه دامپزشکی در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار نگرفته اند، اظهار کرد: حوزه دامپزشکی تعطیل شدنی نیست، چراکه با سلامت دام به عنوان منشأ غذایی افراد ارتباط دارد، از سوی دیگر بحث کنترل بیماری های مشترک بین انسان و دام در این حوزه دنبال می شود.

وی با تأکید بر اینکه نقش دامپزشکی در حوزه سلامت غیرقابل انکار است، گفت: متأسفانه در سال گذشته باوجودی که برخی استان های کشور درگیر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان بودند، استان اصفهان باوجود داشتن بیشترین واحد پرورش طیور، موفق به کنترل این بیماری ویروسی بسیار خطرناک شد.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز کنترل بیماری های ویروسی چه در حوزه دام و چه در حوزه انسان همچون کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کادر حوزه دامپزشکی در اولویت دریافت واکسن کرونا نیستند؟

چرا کادر حوزه دامپزشکی در اولویت دریافت واکسن کرونا نیستند؟