مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-17پزشكي

مبانی اخلاقی و چالشهای حقوقی کپی رایت در آموزش مجازی بررسی می شود


نشست وبیناری «مبانی اخلاقی و چالش های حقوقی کپی رایت در آموزش مجازی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران و با امتیاز فرهنگی به صورت رایگان برگزار می شود.

- ، دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران هیجدهمین نشست علمی اخلاق در یادگیری الکترونیکی را با عنوان مبانی اخلاقی و چالش های حقوقی کپی رایت در آموزش مجازی و با امتیاز فرهنگی به صورت رایگان برگزار می‮ کند.

‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ این دانشکده با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) سخنرانی علمی اخلاق در فضای مجازی را در ادامه اهداف بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی با عنوان مبانی اخلاقی و چالش های حقوقی کپی رایت در آموزش مجازی را ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت رایگان و با گواهی نامه دارای امتیاز فرهنگی برگزار می کند.

این نشست با ارائه دکتر میترا ذوالفقاری، معاون آموزشی و دانشیار گروه یادگیری الکترونیکی دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر جعفر نظام الملکی، وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه، دکتر عیسی رضایی، استادیار دانشگاه علوم پزشکی مجازی روز دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 از ساعت 14 الی 16 در محیط اسکای روم بصورت آنلاین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبانی اخلاقی و چالشهای حقوقی کپی رایت در آموزش مجازی بررسی می شود

مبانی اخلاقی و چالشهای حقوقی کپی رایت در آموزش مجازی بررسی می شود