مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-17پزشكي

شهروندان هر واکسن در دسترس را پذیرا باشند


آنچه در حال حاضر مهم است دریافت و تزریق واکسن است و هر واکسنی که در دسترس قرار می گیرد باید به گروه هدف تزریق شود زیرا در حال حاضر تنها راه کنترل بیماری، - ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: آنچه در حال حاضر مهم است دریافت و تزریق واکسن است و هر واکسنی که در دسترس قرار می گیرد باید به گروه هدف تزریق شود زیرا در حال حاضر تنها راه کنترل بیماری، واکسیناسیون است و برای تمامی بیماری هایی که در دنیا فراگیر شده اند، واکسیناسیون اولین و آخرین راه موجود بوده است.

امراله مردانی در خصوص وضعیت کیت های تشخیص کرونا اظهار کرد: از ابتدای پیک سوم کرونا در خوزستان تاکنون 85 هزار تست در مراکز بهداشتی منتخب در شرق اهواز انجام شده است که از حدود 65 درصد از این مراجعه کنندگان تست PCR گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: تقریباً 54 درصد از مراجعه کنندگان مرد و 46 درصد زن بوده اند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز افزود: در یک برهه زمانی میزان انجام تست روزانه کرونا در استان خوزستان به 25 هزار تست نیز رسیده بود.

وی گفت: مشکلی برای تأمین کیت های تست کرونا وجود ندارد و تنها در یک برهه زمانی که درصدد بودیم وضعیت دیگر استان ها قرمز نشود، تلاش بر این بود تا تمامی راهکارهای موجود را برای شناسایی بیماران انجام دهیم؛ در آن برهه زمانی تقریباً 44 هزار تست کرونا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان هر واکسن در دسترس را پذیرا باشند

شهروندان هر واکسن در دسترس را پذیرا باشند