مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-17سياسي

عرضه دستاوردهای 9 استارتاپ گلستانی در نمایشگاه بین المللی فناوری


رییس پارک علم و فناوری گلستان از حضور تعداد 9 هسته و واحد فناور عضو پارک علم و فناوری گلستان در دهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری خبر داد.

- ، مهدی غفاری اظهارکرد: دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری امسال به شیوه ای نوآورانه و به صورت ترکیبی از بخش های حضوری و مجازی در فضایی باز از تاریخ 28 لغایت 31 اردیبهشت در پارک فناوری شهر پردیس برگزار خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری گلستان افزود: حضور در اینوتکس 2021 از سال گذشته با برنامه ریزی های دقیق در تقویم نمایشگاهی سال 1400 این پارک گنجانده شده بود و از مهم ترین اهداف نمایشگاهی سال جاری پارک علم و فناوری گلستان به شمار می رفت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اینوتکس یک رویداد بین المللی منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس برگزار می شود، گفت: یافتن بازار جدید برای محصولات و خدمات با توجه به حضور هزاران بازدیدکننده و سیاست گذاران حوزه نوآوری، جذب سرمایه برای استارتاپ ها و شرکت ها، قرارگیری در کانون توجه رسانه ها و سرمایه گذاران، آشنایی با آخرین تغییرات تکنولوژی و دستاوردهای نوآوری منطقه و نیز آموزش و یادگیری آخرین استراتژی های سرمایه گذاری و کارآفرینی با حضور کارشناسان و صاحب نظران ملی و بین المللی از مهم ترین دلایل تشویق حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه دستاوردهای 9 استارتاپ گلستانی در نمایشگاه بین المللی فناوری

عرضه دستاوردهای 9 استارتاپ گلستانی در نمایشگاه بین المللی فناوری