مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-17سياسي

نقش و ضرورت در میدان بودن جامعه قرآنی


در سومین جلسه همفکری جامعه قرآنیان مکتب سلیمانی با ارائه دیدگاه و نظر جمعی از اعضای مجمع قرآنیان مکتب سلیمانی،موضوع نقش و ضرورت در میدان بودن جامعه قرآنی بررسی شد.

- ، در راستای همفکری، همدلی و دیدار مستمر و ماهیانه اساتید، پیشکسوتان، قاریان و حافظان ممتاز و بین المللی و فعالان قرآنی کشور، سومین جلسه قرآنیان مکتب سلیمانی در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

در این محفل قرآنی که با حضور اساتید و فعالان قرآنی و با اجرای استاد محمد خواجوی برگزار شد، تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط سعید پرویزی آغازگر برنامه بود و سپس مروری بر زندگی قاری شهید احمد انصاری به همراه صوت تلاوت وی پخش شد.

همچنین ذکر خاطره توسط علی اکبر حشمتی، در ابتدای این مراسم و سپس سخنرانی حسین اکبری معاون فرهنگی سپاه قدس از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارائه دیدگاه اعضای مجمع قرآنیان مکتب سلیمانی با موضوع نقش و ضرورت در میدان بودن جامعه قرآنی توسط آقایان بهروز یاریگل، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ، احمد ابوالقاسمی و نیز توجیه و تبیین شد و بعد از آن نحوه شرایط انتخاب اعضای شورای خادمان توسط رحیم قربانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

احمد ابوالقاسمی، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ، حمیدرضا احمدی وفا، منصور آقا محمدی، حسین اکبری، محمد بنیادی، مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش و ضرورت در میدان بودن جامعه قرآنی

نقش و ضرورت در میدان بودن جامعه قرآنی