مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-17سياسي

خطیب زاده: دسترسی های فراپادمانی به آژانس داده نخواهد شد/ قانون مجلس الزام آور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، - سخنگوی وزارت امور خارجه درباره مذاکرات وین با بیان این که توافق اولیه وجود ندارد، در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس گفت که قانون مجلس الزام آور است و درباره تمدید توافق ایران و آژانس عنوان کرد که اگر این توافق تمدید هم بشود، دسترسی های فراپادمانی به آژانس داده نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی، به سؤالات خبرنگاران داخلی و خارجی پاسخ داد.

خطیب زاده در ابتدا با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی و جنایات شرم آور رژیم اشغالگر قدس اظهاراتی را به زبان عربی در این خصوص عنوان کرد.

* استیفای حقوق فلسطین صرفا یک موضوع عربی - اسلامی نیست بلکه یک مسئولیت جهانی است وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، دور جدید تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین و نواز غزه را که منجر به شهادت ده ها غیرنظامی از جمله زنان و کودکان و ویرانی تعداد زیادی از ساختمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده: دسترسی های فراپادمانی به آژانس داده نخواهد شد/ قانون مجلس الزام آور است

خطیب زاده: دسترسی های فراپادمانی به آژانس داده نخواهد شد/ قانون مجلس الزام آور است