مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-17سياسي

دانشکده مذاهب اسلامی خراسان شمالی آغاز به کار می کند


استاندار خراسان شمالی از آغاز به کار دانشکده مذاهب اسلامی استان از مهر ماه خبر داد و گفت: 120 دانشجو در این دانشکده پذیرش خواهند شد.

- ، محمد علی شجاعی صبح دو شنبه در جلسه راه اندازی دانشکده مذاهب اسلامی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، راه اندازی این دانشکده را گام مهمی در مسیر اعتلای علم و دانش دینی دانست و اظهار کرد: این دانشکده به مرکزیت بجنورد می تواند چندین استان دیگر همچون استان های خراسان رضوی و گلستان را پوشش دهد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به اینکه از مهر ماه امسال 120 نفر پذیرش دانشجو در این دانشکده انجام می شود تمام تعهدات از جمله مباحث ساختمان، امکانات، تجهیزات و اعتبارات را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.

وی افزود: با توجه به اینکه بحث راه اندازی این دانشکده از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی یک ماه پیش مطرح شد، لذا پیگیری های لازم برای جذب دانشجو صورت گرفت تا مقدمات راه اندازی آن را فراهم کنیم.

شجاعی با تاکید بر اینکه باید نواقص کار را برطرف کرد، تصریح کرد: برای شروع یک پروژه ای که در مسیر توسعه استان است نباید نگران آینده بود زیرا در این صورت نباید تا کنون پروژه ای شکل می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده مذاهب اسلامی خراسان شمالی آغاز به کار می کند

دانشکده مذاهب اسلامی خراسان شمالی آغاز به کار می کند