مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-17سياسي

خطیب زاده: دسترسی های فراپادمانی به آژانس داده نخواهد شد/ قانون مجلس الزام آور است


سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس با بیان این که قانون مجلس الزام آور است، درباره تمدید توافق ایران و آژانس عنوان کرد که اگر این توافق تمدید هم بشود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی، به سؤالات خبرنگاران داخلی و خارجی پاسخ داد.

خطیب زاده در ابتدا با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی و جنایات شرم آور رژیم اشغالگر قدس اظهاراتی را به زبان عربی در این خصوص عنوان کرد.

  وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، دور جدید تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین و نواز غزه را که منجر به شهادت دهها غیرنظامی از جمله زنان و کودکان و ویرانی تعداد زیادی از ساختمانهای مسکونی و منازل مردم شده و نشانه بارز نقض حقوق بشر، حقوق بشردوستانه و حقوق بین الملل است، به شدت محکوم می کند.

خطیب زاده ادامه داد: متاسفانه در سایه حمایتهای بی شرمانه برخی دول غربی، شاهد این هستیم که تجاوزات رژیم صهیونیستی افزایش یافته است و از همین رو، مردم فلسطین که برای بازیابی همه حقوق خود در حال مبارزه هستند، از حق ذاتی و طبیعی برای دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده: دسترسی های فراپادمانی به آژانس داده نخواهد شد/ قانون مجلس الزام آور است

خطیب زاده: دسترسی های فراپادمانی به آژانس داده نخواهد شد/ قانون مجلس الزام آور است