مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-17سياسي

رسانه های اجتماعی روابط عمومی ها را تغییر داده اند


مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به فرارسیدن روز روابط عمومی این مناسبت را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: مدتها است مخاطبین ما تغییر ذائقه داده اند و در واقع از جایگاه مخاطب صرف به جایگاه یک رسانه فعال ارتقاء یافته اند و هر دو نقش را پذیرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد گفت: دنیای دیجیتال فرصت های زیادی را در اختیار ما قرار داد، مخاطب امروز ما کنشگر و هوشیارتر است و این برای ما که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنیم فرصت است.

ما پیش از این برای رسیدن صدای خود به مخاطبین تلاش زیادی می کردیم چون ارتباط یک طرفه بود و اگر هم ارتباط دو طرفه ای شکل می گرفت به نوعی به صورت آفلاین بود.

وی گفت: اما امروز ما از نزدیک و بدون از دست دادن زمان در کنار مخاطبین مان قرار داریم با آنها گفتگو می کنیم و مسائل و انتقادات و پیشنهادات آنها را بررسی و به سرعت پاسخ می دهیم.

در واقع مخاطبین، امروز در کنار روابط عمومی ها هستند و نه مقابل آنها و این فرصت بسیار خوبی است تا فعالین این عرصه بتواند نقش خود را در ایجاد یک ارتباط دو سویه بهبود ببخشند.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با بیان این نکته که بخش زیادی از زندگی ما در فضای آنلاین طی می شود و این موضوع با حضور بیماری کرونا سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های اجتماعی روابط عمومی ها را تغییر داده اند

رسانه های اجتماعی روابط عمومی ها را تغییر داده اند