مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-17بين الملل

فائوچی: همه گیری کووید-19 تاثیرات نژادپرستی انکارناپذیر در آمریکا را فاش کرد


مشاور حوزه سلامت کاخ سفید گفت، ویروس کووید-19 نژادپرستی انکارناپذیر در آمریکا را همچنان که اقلیت ها به دلیل شاخصهای اجتماعی با نرخ بالاتری تحت تاثیر این ویروس قرار گرفتند، - مشاور حوزه سلامت کاخ سفید گفت، ویروس کووید-19 "نژادپرستی انکارناپذیر" در آمریکا را همچنان که اقلیت ها به دلیل "شاخصهای اجتماعی" با نرخ بالاتری تحت تاثیر این ویروس قرار گرفتند، فاش ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه آر.

تی، دکتر آنتونی فائوچی، متخصص بیماری های عفونی در آمریکا که حالا در سطح جهان شهرت پیدا کرده، این اظهارات را در جریان سخنرانی برای یک مراسم مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاه ایموری مطرح کرد.

فائوچی با اشاره به نابرابری های حوزه سلامت که در طول همه گیری بر اقلیتها به ویژه آفریقایی-آمریکایی ها، لاتین تبارها و اقلیت بومیان آمریکا تاثیر گذاشت، گفت: ویروس کووید-19 باعث روشن شدن قصورهای اجتماع ما شد.

او استدلال کرد، بسیاری از افراد متعلق به این گروه های اقلیت در شغلهای خط مقدم مبارزه با بیماری مشغول به کار هستند که باعث با خطر مواجه شدن آنها حتی در طول اعمال تعطیلی ها شد و آنها همچنین می توانند با احتمال بیشتری به سبب مشکلات سلامتی نظیر فشار خون بالا، بیماری مزمن ریوی، دیابت و چاقی، آلوده به بیماری شوند؛ مشکلاتی که به ادعای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فائوچی: همه گیری کووید-19 تاثیرات نژادپرستی انکارناپذیر در آمریکا را فاش کرد

فائوچی: همه گیری کووید-19 تاثیرات نژادپرستی انکارناپذیر در آمریکا را فاش کرد