مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-17سياسي

شفافیت هم در قانون گذاری و هم در انتخابات الزام آور است


دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس گفت: یکی از اصلی ترین و الزام آور ترین موضوعات در انتخابات مسئله شفافیت در انتخاب افراد است.

- بیان کرد: مهم ترین مسائل کشور مسائل مربوط انتخابات و تعیین آینده استان و کشور است از این رو باید در انتخابات ملاک عمل شفافیت و عمل به قوانین باشد.

وی اضافه کرد: همانگونه که در قانون گذاری موضوع شفافیت از اهمیت بالایی برخوردار است در انتخاب افراد برای تصدی پست های مهم شهری و دولتی نیز موضوع شفافیت از جمله اساسی ترین موضوعاتی است که باید مدنظر مردم باشد.

این فعال سیاسی افزود: تمامی کاندیداهایی که در سطح استان فارس برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کرده اند مکلف اند شفاف با مردم صحبت کنند تا افراد نیز نسبت به انتخاب افراد اصلح اقدام کنند در این میان نباید از موضوع شفافیت مالی در انتخابات نیز گذر کرد.

وی متذکر شد: علاوه بر صداقت و شفافیت در بیان و کلام موضوع پیگیری که حائز اهمیت است مسئله عملکرد افراد در پست های مدیریتی قبلی است زیرا می توان با ارزیابی اشخاص از مشاغلی که پیشتر داشتند به این نکته رسید که این افراد توانایی تصدی پستی را دارند یا خیر؟ گفتنی است سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خرداد ماه در سراسر کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت هم در قانون گذاری و هم در انتخابات الزام آور است

شفافیت هم در قانون گذاری و هم در انتخابات الزام آور است