مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-17ورزشي

3 کشتی گیر ناشنوای کرمانشاه به مسابقات جهانی ترکیه اعزام می شوند


سرپرست هیات ناشنوایان استان کرمانشاه گفت: سه کشتی گیر ناشنوای کرمانشاهی به مسابقات جهانی ترکیه اعزام می شوند.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست هیات ناشنوایان استان کرمانشاه گفت: سه کشتی گیر ناشنوای کرمانشاهی به مسابقات جهانی ترکیه اعزام می شوند.

توران قره ویسی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان برای اعزام به مسابقات جهانی، اظهارکرد: در این مسابقات دو کشتی گیر آزادکار ناشنوای کرمانشاهی به عنوان نفرات اول مجوز حضور در مسابقات جهانی ترکیه را گرفتند.

وی تصریح کرد: کیوان رستم آبادی در وزن 61 کیلوگرم و فرود حجتی در وزن 72 کیلوگرم دو کشتی گیر ناشنوای کرمانشاهی هستند که توانستند با غلبه برحریفان، نفرات اول اوزان خود برای اعزام به مسابقات جهانی شوند.

سرپرست هیات ناشنوایان استان کرمانشاه افزود: باتوجه به اینکه محمدرسول جمور دیگر کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در اردوهای تیم ملی در این رقابت ها عملکرد خوبی از خود نشان داد و نفر دوم وزن 70 کیلوگرم شد، برای همین در حال رایزنی هستیم تا این کشتی گیر را هم به عنوان نفر دوم وزن خود عازم این رقابت ها کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر این سه کشتی گیر، از سید مصطفی معینی از مربیان کشتی ناشنوایان استان هم برای حضور در کادر فنی تیم ملی به منظور اعزام به رقابت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشتی گیر ناشنوای کرمانشاه به مسابقات جهانی ترکیه اعزام می شوند

3 کشتی گیر ناشنوای کرمانشاه به مسابقات جهانی ترکیه اعزام می شوند