مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-17سياسي

پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت یک استاد


دانشگاه تهران با صدور پیامی درگذشت دکتر قوام الدین زاهدی امیری، استاد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه را تسلیت گفت.

- دانشگاه تهران با صدور پیامی درگذشت دکتر قوام الدین زاهدی امیری، استاد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام هیات رییسه دانشگاه تهران آمده است: این استاد فرهیخته که از پژوهشگران و صاحب نظران حوزه جنگلداری و اقتصاد جنگل بود، علاوه بر آموزش و تربیت دانشجویان شاخص و حمایت وسیع و پیوسته از نوآوری و اندیشه های جوان، تألیف و ترجمه آثار علمی، ریاست کمیسیون محیط زیست و منابع طبیعی، مدیر گروه جنگلداری و اقتصاد جنگل و نایب رییس انجمن جنگلبانی ایران را نیز در کارنامه پربار و پربرکت خود دارند که بی شک ثمرات فعالیت های این استاد فرهیخته، همواره ماندگار خواهد ماند.

از طرف هیأت رییسه و خانواده بزرگ دانشگاه تهران ضمن ابراز تأسف عمیق، درگذشت این استاد فرهیخته را به خانواده سوگوار ایشان، دانشجویان، استادان و همکاران این استاد ارجمند تسلیت گفته، رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم و اجر و شکیبایی برای بازماندگان از خداوند منان مسئلت می نماید .

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت یک استاد

پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت یک استاد