مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-17سياسي

عبور از تنگناهای امروز مستلزم حضور حداکثری در انتخابات است


هرچند بعضی از مشکلات اقتصادی و مسائل داخلی کشور مردم را برای حضور در انتخابات ناامید کرده ولی برای عبور از این تنگناها به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای نیاز است.

- ایسنا/یزد فرماندار میبد گفت: هرچند بعضی از مشکلات اقتصادی و مسائل داخلی کشور مردم را برای حضور در انتخابات ناامید کرده ولی برای عبور از این تنگناها به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای نیاز است.

حسین فلاح روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات 1400، اظهار کرد: ریاست جمهوری با اختیارات وسیع، مهم ترین مدیریت در کشور است که باید با انتخاباتی آگاهانه و درست تعیین شود.

وی افزود: بعضی از مشکلات اقتصادی و مسائل داخلی کشور مردم را برای حضور در انتخابات ناامید کرده ولی معتقدیم برای عبور از این تنگناها به حضور حداکثری مردم نیاز است چرا که مشارکت مردم نمادی از صلابت و عزت کشور و انقلاب است.

فلاح با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز گفت: کاهش 30 درصدی ثبت نام کنندگان در شوراهای شهرستان نسبت به دوره قبل را شاهد هستیم که قطعاً این کاهش حضور نشات گرفته از نارضایتی و مشکلات کشور بوده است.

وی در این باره تصریح کرد: در این دوره از انتخابات شوراهای شهر در شهرستان میبد جمعاً 81 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 69 نفر یعنی 85 درصد مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از تنگناهای امروز مستلزم حضور حداکثری در انتخابات است

عبور از تنگناهای امروز مستلزم حضور حداکثری در انتخابات است