مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-17سياسي

روابط عمومی ها زیر پله نشین های بی ادعا


بارها شنیده ایم که پشت هر سازمان یا مدیر موفق یک مدیر روابط عمومی قوی است، اما واقعیت این است تنها این سخن در قالب یک حرف بوده و بسیاری از مدیران هستند که به حوزه روابط عمومی اعتقاد ندارند.

- ایسنا/کردستان بارها شنیده ایم که پشت هر سازمان یا مدیر موفق یک مدیر روابط عمومی قوی است، اما واقعیت این است تنها این سخن در قالب یک حرف بوده و بسیاری از مدیران هستند که به حوزه روابط عمومی اعتقاد ندارند.

فرشید اردلان، مسئول روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان طی یادداشتی به مناسبت روز روابط عمومی، گفته که روابط عمومی تنها یک خبر نویس، رابط خبرنگاران، عکاس و یا فیلم بردار نیست، یک روابط عمومی قوی بهترین مشاور برای مدیران در مواجهه با مشکلات بیرون و درون سازمانی است و نباید این مغزهای متفکر در یک سازمان به یک زیر پله نشین در ادارات تبدیل شوند.

بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی و حتی اشخاص، یک یا چند نفر را به عنوان مسئول روابط عمومی منصوب می کنند، اما هنوز هم بسیاری از مدیران و حتی فعالان این حوزه، تعریف روشن و کاملی از این مسئولیت ارائه نمی دهند.

روابط عمومی یک سازمان، شرکت، دولت یا فرد تلاش می کند داستان هایی را به گوش مردم و جوامع برساند؛ با این هدف که در آن ها حس مثبتی نسبت به اهداف، موفقیت ها، موقعیت یا محصول خاصی ایجاد شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها زیر پله نشین های بی ادعا

روابط عمومی ها زیر پله نشین های بی ادعا