مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-16سياسي

هنر نیست که مدیری در حاشیه خدمت کند


بازرس کل استان یزد برخی نابسامانی امروز جامعه را حاصل ترک فعل ها و غفلت یک مدیر و مسئول از ورود جدی به انجام کامل وظایفش دانست و اظهار کرد: هنر نیست که مدیری بدون درگیری جدی با چالش های حوزه مدیریتی در حاشیه خدمت کند.

- ایسنا/یزد بازرس کل استان یزد برخی نابسامانی امروز جامعه را حاصل ترک فعل ها و غفلت یک مدیر و مسئول از ورود جدی به انجام کامل وظایفش دانست و اظهار کرد: هنر نیست که مدیری بدون درگیری جدی با چالش های حوزه مدیریتی در حاشیه خدمت کند.

حجت الاسلام اکبر طالبی در جلسه معارفه هیأت بازرسی مستقر در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، نظارت و بازرسی را امری ضروری برشمرد و بیان کرد: نظارت ها نباید به گونه ای باشد که مدیر، شجاعت و جسارت و فرصت و مجال خدمت به مردم را از دست دهد بلکه باید پیشگیرانه و همراه با ارائه طریق باشد.

وی با اشاره به رویکرد جدید سازمان بازرسی در دوره تحولی قوه قضاییه بر توجه به ترک فعل ها و شناسایی گلوگاههای فساد و حمایت از مدیران ریسک پذیر، بیان نمود: امروز اگر شاهد نابسامانی و اخلال در امور مردم در برخی حوزه ها هستیم حاصل برخی ترک فعل هایی است که یک مدیر و مسئول از ورود جدی به انجام کامل وظایف محوله بالاخص در دوران تحریم و جنگ اقتصادی، بی توجهی و سهل انگاری یا غفلت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر نیست که مدیری در حاشیه خدمت کند

هنر نیست که مدیری در حاشیه خدمت کند