مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-16سياسي

چرخ هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل مشکلات بانکی از حرکت بایستد


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید براینکه چرخ هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل مشکلات بانکی از حرکت بایستد، گفت: قطعا دستگاه قضایی تا رفع چالش های تولید در کنار تولیدکنندگان واقعی خواهد بود.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید براینکه چرخ هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل مشکلات بانکی از حرکت بایستد، گفت: قطعا دستگاه قضایی تا رفع چالش های تولید در کنار تولیدکنندگان واقعی خواهد بود.

شهرام کرمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ابلاغ اخیرا قوه قضاییه در خصوص واحدهای تولیدی راکد به استانها، اظهار کرد: طی چندسال گذشته مقام معظم رهبری شعار سال را حول محورهای اقتصاد مقاومتی و تولید قرار داده اند و مبنای این شعارها هم بیشتر روی تولید، اشتغال جوانان و رونق اقتصاد کشور بوده است.

وی تصریح کرد: در قوه قضاییه هم در دو سه سال اخیر اهتمام جدی روی این مسئله وجود داشته، چرا که بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی به دلیل مشکلات حقوقی، بانکی و بیمه ای دچار رکود می شوند و احیانا ظرفیت تولید خود را از دست داده و تعطیل می شوند.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: بنابراین قوه قضاییه می تواند از ظرفیت قانونی خود استفاده کند و این واحدها را به چرخه تولید بازگرداند و مشکلات حقوقی که گرفتار آن شده اند را برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل مشکلات بانکی از حرکت بایستد

چرخ هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل مشکلات بانکی از حرکت بایستد