مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-05-16سياسي

روزهای دشوار صدراعظم جوان اتریش؛ پیامک با ایموجی بوسه کار دست کورتس داد


سباستین کورتس، صدراعظم اتریش در حالی کناره گیری از مقامش به دلیل تحقیق دادستانی این کشور علیه خود را رد کرده است که یکی از دشوارترین دوره های حیات سیاسی اش را می گذراند.

- روزهای دشوار صدراعظم جوان اتریش؛ پیامک با ایموجی بوسه کار دست کورتس داد سباستین کورتس، صدراعظم اتریش در حالی کناره گیری از مقامش به دلیل تحقیق دادستانی این کشور علیه خود را رد کرده است که یکی از دشوارترین دوره های حیات سیاسی اش را می گذراند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادستانی اتریش روز چهارشنبه گذشته اعلام کرد که درباره ادای شهادت دروغین از سوی سباستین کورتس در برابر کمیته پارلمان این کشور تحقیق خواهد کرد.

در صورتی که دادستانی تصمیم به تعقیب قضایی سباستین کورتس بگیرد او اولین صدراعظم این کشور خواهد بود که با تشکیل پرونده ای قضایی در دوران زمامداری اش روبرو می شود.

رییس 34 ساله دولت اتریش مظنون به ادای شهادت دروغین درباره پرونده رسوایی معروف به ایبیزا گیت و دیگر اتهامات وارده به او و یاران سیاسی اش است.

رسوایی ایبیزا گیت در سال 2019 منجر به سقوط دولت ائتلافی سباستین کورتس شد.

هاینتس کریستیان اشتراخه، رهبر وقت حزب راست افراطی آزادی و شریک ائتلافی سباستین کورتس در تصاویری که در آن سال منتشر شد در حال مذاکره بر سر اعطای قراردادهای دولتی در ازای جلب حمایت سیاسی دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای دشوار صدراعظم جوان اتریش؛ پیامک با ایموجی بوسه کار دست کورتس داد

روزهای دشوار صدراعظم جوان اتریش؛ پیامک با ایموجی بوسه کار دست کورتس داد