مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-05-16سياسي

امتحانات حضوری 29 هزار دانش آموز پایه نهم در هرمزگان آغاز شد


امتحانات پایانی قریب به 29 هزار دانش آموز استان هرمزگان از روز گذشته (26 اردیبهشت ماه) به صورت حضوری در 836 واحد آموزشی استان آغاز شد.

- ایسنا/هرمزگان امتحانات پایانی قریب به 29 هزار دانش آموز استان هرمزگان از روز گذشته (26 اردیبهشت ماه) به صورت حضوری در 836 واحد آموزشی استان آغاز شد.

فرماندار بندرعباس صبح امروز (27 اردیبهشت ماه) در بازدید از روند برگزاری حضوری امتحانات در پایه نهم بندرعباس، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحان حضوری به نحو مطلوب و مورد رضایت و تأیید مسئولین حوزه بهداشت است و خانواده ها بابت رعایت پروتکل های بهداشتی اطمینان داشته باشند.

عزیز الله کناری خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت آزمون حضوری پایه نهم و دوازدهم، در سه مرحله بازدید و تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی با آموزش و پرورش انجام شده است.

وی اضافه کرد: بازدید اول قبل از برگزاری آزمون به همراه عوامل و مسئولین بهداشت بوده که از اکثر حوزه های امتحانی بازدید شد و رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام مدارس به نحو مطلوب و مورد رضایت و تأیید مسئولین حوزه بهداشت بود و اگر نیاز به فاصله گذاری بیشتر بود این تذکرات داده شد.

کناری ادامه داد: در گام دوم نیز نشست مشترک با روئسای نواحی یک و دو شهر بندرعباس، فین و هرمز و برگزار و تاکیدات لازم در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات حضوری 29 هزار دانش آموز پایه نهم در هرمزگان آغاز شد

امتحانات حضوری 29 هزار دانش آموز پایه نهم در هرمزگان آغاز شد