مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-16اقتصادي

دستگاه های اجرایی برای تعیین تکلیف زمین طرح های سرمایه گذاری 2 هفته مهلت دارند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی برای تعیین تکلیف زمین های ویژه طرح های سرمایه گذاری و پاسخ به استعلام های مربوطه در خراسان جنوبی 2 هفته مهلت دارند تا بروکراسی اداری برای سرمایه گذاران به حداقل برسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی برای تعیین تکلیف زمین های ویژه طرح های سرمایه گذاری و پاسخ به استعلام های مربوطه در خراسان جنوبی 2 هفته مهلت دارند تا بروکراسی اداری برای سرمایه گذاران به حداقل برسد.

محمد فرهادی، در نشست راهبردی نحوه تعیین مکان های پیشنهادی برای احداث واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری ستاد توسعه خاوران گفت: دستگاه ها باید تعیین زمین مناسب و پاسخ به استعلام های مربوطه را در مدت 2 هفته به تایید کارگروه زیربنایی برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، افزود: بررسی زمین مناسب، اخذ استعلام ها برای تعیین کاربری و مجوز ساخت به سرمایه گذاری باید طی این 14 روز به تایید کارگروه زیربنایی برسد و طی کردن این روال در گذشته برای سرمایه گذاران بیش از 6 ماه زمان می برد.

وی ضمن تقدیر از اقدام استاندار مبنی بر تشکیل ستاد توسعه خاوران گفت: رویکرد و اهداف این ستاد مورد توجه مقامات کشوری قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی برای تعیین تکلیف زمین طرح های سرمایه گذاری 2 هفته مهلت دارند

دستگاه های اجرایی برای تعیین تکلیف زمین طرح های سرمایه گذاری 2 هفته مهلت دارند